השופט סולברג הורה ליועמ"שית להגיב לטענות כלפיה

אבי יעקב 4 Comment on השופט סולברג הורה ליועמ"שית להגיב לטענות כלפיה

השופט סולברג דורש מהיועמ"שית בהרב מיארה למסור תשובות לעתירת השר וסרלאוף בעניין האכיפה הבררנית. וסרלאוף על היועמ"שית: "מתנערת מחובותיה ומפקירה את הציבור מול אלימות של עבריינות שיטתית"

השופט נעם סולברג צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות עתירת שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף לבג"ץ נגד היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, דורש היום השופט נעם סולברג מהיועמשית למסור עד התאריך 15.9 תשובות לעתירה שהגיש השר וסרלאוף בעניין האכיפה הבררנית.

בעתירה ביקשה השר וסרלאוף מבית המשפט להוציא צווים על תנאי שיורו לבהרב-מיארה להסביר מדוע לא תורה להגיש כתבי אישום ותביעות אזרחיות כנגד חוסמי כבישים וכנגד מובילי ומארגני החסימות, או לנמק מדוע לא תינתן הנחייה לפיה הנחיות העבר בטעות יסודן וכי בעת בחינת חסימות כבישים צירים ממניעים אידיאולוגיים, יש לבכר ולתת משקל נכבד לזכות המוחים.

השר וסרלאוף הדגיש בעתירה כי היועצת המשפטית לממשלה נוקטת באופן מובהק באכיפה בררנית ומפקירה בהתנהלותה את הציבור לאלימות ומעשי עבריינות: "מתנערת מחובותיה ומפקירה את הציבור מול אלימות של עבריינות שיטתית".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    מציע לגועליציה, לחוקק חוק יסוד שממליך את הנאשם למלך כל יכול. הוא יבטל את בגץ וכתבי האישום נגדו ואז הבעיות יפתרו.

    1. תיראה מה עושים לו שהוא ממלא תפקידו. לא מסית לא כועס, קורא לשלום ולהידברות. זה לא יעזור. מה אומרים ערבים? שנושכים את היד שמאכילה אותם, ככה, ככה בדיוק השמאל. מה שתיתן לו הוא ילכלך, הוא יבעט, הוא ימציא, ישקר, ישבור, ישרוף יהרוס. ככה הם. הם לא יהודים, הם לא בני אדם, הם לא אנושיים. ביבי, עובד בשקט. ומשמיים יעזרו לו..

    2. כשיש אנשים כמוך במדינה דמוקרטית..הייתי מאוד שמח שהמדינה מבקשת מפוטין שיתארח לשבוע במדינה ושיעשה סדר באורווה.אולי אחרי היית מנשק את הגרביים של ביבי.

    3. כשיש אנשים כמוך במדינה.היה צריך להזמין את פוטין לשבוע שיעשה סדר באורוות.אולי אחרי זה היה לך רסן על הלוע.